Jak zdobywać klientów - szkolenie dla freelancerów i samozatrudnionych

17.11.2018, 10:00 - 16:00

Jesteś grafikiem, autorem tekstów, twórcą content marketingu, a może social media managerem, który pracuje jako freelancer? Może prowadzisz e-sklep lub oferujesz usługi online jako samozatrudniony? Niezależnie od tego, czy masz własną działalność gospodarczą, czy też pracujesz na umowy zlecenia/dzieło, jedno jest pewne: potrzebujesz klientów.

W jaki sposób pozyskiwać i utrzymywać klientów? Odpowiedź, a konkretnie wiele odpowiedzi, podpowiedzi i porad dotyczących tego aspektu znajdziesz na szkoleniu.

Zabierz ze sobą laptopa.

woman-690036_1280

Czego się dowiesz:

Blok 1. Pozyskiwanie klienta – najważniejsze podstawy

  • Dlaczego nie warto szukać zleceń w serwisach typu Oferteo, Oferia, Freelancer, Favore i innych
  • Gdzie i jak szukać potencjalnych klientów B2B, czyli firm skłonnych zlecić Ci prace
  • Pozyskiwanie klientów: reaktywne i aktywne (plus: po co jest follow-up)
  • Dlaczego warto być proaktywnym – przykłady pracy freelancera proaktywnego
  • Case study: jak zdobyłem klienta B2B za 500 zł/miesięcznie metodą proaktywna
  • Case study: jak zdobyłem klienta B2B za 500 zł/miesięcznie metodą reaktywną

Ćwiczenie: jak wyszukiwać klientów B2B w internecie

Blok 2. Tworzenie ofert i komunikacja z klientem

  • Jak prowadzić komunikację z klientem
  • Jak tworzyć oferty dla klientów i na co można liczyć – różne widełki cenowe ofert i pakietyzacja
  • Jak wyceniać swoje prace przy klientach B2B
  • Jak obliczyć koszt pozyskania klienta
  • Jak budować swoją wiarygodność w oczach klienta i dlaczego to „zaufanie sprzedaje”
  • Case study: jak zdobyłem klienta B2B za 60 tys. zł i jakie błędy popełniłem (czego można było uniknąć)
  • Dlaczego prospecting to zadanie, które należy realizować codziennie, gdy jesteśmy samozatrudnionymi specjalistami

Ćwiczenie: Przygotuj e-mail do rozpoczęcia komunikacji B2B i dlaczego pierwszym kontaktem nie powinno być telefonowanie ani propozycja spotkania

Dla kogo:

  • Dla freelancerów, którzy współpracują z firmami, np. grafików, autorów tekstów, social media managerów
  • Dla mikro i małych firm, które działają w segmencie B2B (Business-to-Business, czyli tam, gdzie w grę wchodzą transakcje pomiędzy dwoma lub więcej podmiotami gospodarczymi)
  • Dla osób interesujących się sprzedażą dla firm, np. specjalistów ds. sprzedaży

glive_Jak zdobywać klientów - szkolenie dla freelancerów i samozatrudnionych

Co jeszcze zyskasz?

Jako uczestnik szkolenia „Jak zdobywać klientów” otrzymasz:

Dwa autorskie, opracowane przez Grzegorza Kubera ebooki o łącznej wartości 50 zł:

  1. „Pozyskuj i sprzedawaj w B2B. Skuteczne narzędzia przy pozyskiwaniu i sprzedaży B2B dla małej firmy” (cena rynkowa: 39,90 zł)
  2. „Zasady pozyskiwania i obsługi klienta B2B. O czym zawsze warto pamiętać. Checklista A4 do wydrukowania” (cena rynkowa: 9,90 zł)

Otrzymasz też certyfikat poświadczający ukończenie szkolenia „Jak zdobywać klientów”.

Prowadzący: Grzegorz Kubera

Jest założycielem i dyrektorem generalnym firmy doradczo-technologicznej Serigala Tech, a także Interim Managerem – czyli menedżerem „do wynajęcia”, który specjalizuje się w marketingu, sprzedaży i technologiach ICT. Pomaga mniej doświadczonym przedsiębiorcom w budowaniu i rozwijaniu firm. Prowadzi studio przedsiębiorczości GLIVE.pl, gdzie oferuje m.in. konsultacje, doradztwo, a także program mentoringowy dla założycieli startupów. Autor książki „Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony”, bestsellera na polskim rynku i ponad tysiąca artykułów na temat technologii i IT, biznesu, nauki oraz rozwoju osobistego do takich mediów jak „Newsweek”, „Bloomberg Businessweek”, „Money.pl”, „Szef Sprzedaży”, „Forbes.pl”, „My Company Polska” i in. Ghostwriter dla prezesów największych firm w Polsce w ramach usługi Serigala Leadership Ghostwriting.

Cena:

399 zł 249 zł

promocja obowiązuje do 25.10.18

Miejsce wydarzenia:

CRZ Krzywy Komin

ZAPISY ZAMKNIĘTE