Rozbroić obiekcje - jak sobie z nimi radzić w proc. sprzedażowym

05.12.2017, 18:00-20:30

Czy zdarza Ci się, że podczas rozmowy z klientem pada stwierdzenie: ✖️ to jest dla mnie za drogie; ✖️ w firme XYZ mogę kupić taniej; ✖️w Pana/Pani ofercie jest coś czego nie potrzebuję, czy możemy negocjować cenę; ✖️proszę wysłać e-maila z ofertą; ✖️muszę to przemyśleć Takich stwierdzeń w procesie sprzedażowym, może być naprawdę wiele. 👉 Co zrobić, aby przekonać klienta do wybrania naszego produktu bądź usługi ? Jeśli jeszcze nie wiesz to nasz kolejny gość specjalny może Ci w tym pomóc. Ela jest wieloletnim praktykiem sprzedaży. Swoje bogate doświadczenie zdobyła w bardzo dużym call center, gdzie przez wiele lat szkoliła sprzedawców i doradców klienta. Na temat sprzedaży przeprowadziła już ponad 5500 godzin szkoleń. Z jej usług korzystały firmy, które na terenie kraju mają ponad 50 placówek. Na naszym 67 spotkaniu Biznes Toastmasters Ela Sawczuk zdradzi, ✅ jak skutecznie rozbrajać obiekcje. Mnie osobiście najbardziej cieszy to, że jej warsztat będzie w dużej mierze oparty o ✅ bogate doświadczenie z tej dziedziny. Oprócz Eli na scenie wystąpi 2 prelegentów, w krótkich kilkuminutowych mowach. Aby wziąć udział w tym bezpłatnym wydarzeniu należy potwierdzić swój udział poprzez kliknięcie „wezmę udział”. Jeśli teraz nie jesteś pewna/-ien czy będziesz na spotkaniu to kliknij „zainteresowany” aby facebook mógł Ci przypomnieć o tym wydarzeniu na kilka godzin przed. Start 18:00. Przyjdz 10 minut przed czasem, aby zająć dogodne miejsce. Po spotkaniu będzie czas na integracje w pubie obok (około 20:30). Strój: biznesowy-swobodny, czyli coś eleganckiego w czym czujesz się swobodnie. Parking: strzeżony na placu Maxa Borna przy Uniwersytecie Wrocławski, bezpłatny przed wjazdem do Krzywego Komina, bądź przyległych uliczkach Wydarzenie FB - TUTAJ

Cena:

DARMOWE

Miejsce wydarzenia:

CRZ Krzywy Komin

ZAPISZ SIĘ

informacja o zapisach
w treści opisu warsztatów