BLENDER - REALIZACJA SHOOTING GAME

12-26.03.2020, 18:00-21:00

Celem warsztatów jest zdobycie pełnej wiedzy o potencjale i sposobach pracy w programie Blender, który jest bezpłatnym i open source programem do kreacji gier komputerowych 3D. Program Blender zapewnia on w pełni narzędzia do modelowania, animowania, symulacji, renderowania, kompozytowania i animowania, a nawet do edycji video i tworzenia interaktywnych gier. Uczestnik warsztatów otrzyma fundamentalną wiedzę potrzebną do rozpoczęcia profesjonalnej pracy w Blenderze w aspekcie tworzenia prostych gier komputerowych typu shooting game.

Cel kształcenia:
Szkolenie przeznaczone jest dla osób rozpoczynających  i chcących wykroczyć poza podstawy swojej przygody z modelowaniem i grami 3D. Uczymy praktycznego wykorzystania poszczególnych funkcji programu, aby sprawnie tworzyć obiekty otaczającego nas świata i wykorzystać je w grach w wirtualnej przestrzeni. Szkolenie przekazuje wiedzę w sposób bardzo uporządkowany. Uczymy zawsze na najnowszej wersji. Oprogramowanie jest całkowicie bezpłatne, co zwiększa jego atrakcyjność.

Treści szkolenia:

1. Modelowanie postaci

2. Modelowanie środowiska

3. Programowanie gry

BLOK EKSPRESOWY – 9 godzin szkolenia!

*Zapis obowiązuje na cały cykl! Nie ma możliwości rezygnacji w trakcie jego realizacji.

Terminy zajęć:

czwartki: 12.03, 19.03, 26.03

godz. 18:00-21:00 

Wymagania wobec uczestników:

Znajomość obsługi komputera, otwartość na naukę. Mile widziane podstawy grafiki.


Zapis obowiązuje na cały cykl. Terminy i szczegóły płatności otrzymasz mailem.


Szkolenie odbywa się w pracowni wyposażonej w komputery oraz odpowiednie programy.

Prowadzący: Mirosław Rajkowski

Mgr historii sztuki, artysta i instruktor multimediów – prowadzi szkolenia dla dorosłych z technik filmowych i grafiki 3D od kilku lat m.in. w Otwartych Pracowniach Plastycznych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu.

Cena:

490 zł

Ilość miejsc:

10

Miejsce wydarzenia:

CRZ Krzywy Komin

ZAPISZ SIĘ






* Pamiętaj, że każde pole w formularzu zgłoszeń powinno być uzupełnione.