BLENDER- WARSZTATY MODELOWANIA I GRAFIKI 3D

11-16.05.2019, 18:00-21:00 I 17:00-21:00

Poznaj potencjał i sposoby pracy w programie Blender, który jest bezpłatnym i open source programem do kreacji 3D. Zapewnia on w pełni narzędzia do modelowania, animowania, symulacji, renderowania, kompozytowania i animowania, a nawet do edycji video i tworzenia interaktywnych gier. Uczestnik warsztatów otrzyma pełną wiedzę potrzebną do rozpoczęcia profesjonalnej pracy w Blenderze.

Cel kształcenia:
20 godzinne szkolenie przeznaczone jest dla osób rozpoczynających swoją przygodę z grafiką 3D. Uczymy praktycznego wykorzystania poszczególnych funkcji programu, aby sprawnie tworzyć obiekty otaczającego nas świata w wirtualnej przestrzeni zarówno jeśli chodzi o kształt, kolorystykę jak i złożenie materiałów. Kurs jest bardzo dobrym wstępem jeśli chodzi o modelowanie, renderowanie i tworzenie wizualizacji obiektów. Szkolenie przekazuje wiedzę w sposób bardzo uporządkowany; odpowiada ok. 20 miesięcznej samodzielnej nauki i pracy z oprogramowaniem. Uczymy zawsze na najnowszej wersji. Oprogramowanie jest całkowicie bezpłatne, co zwiększa jego atrakcyjność.

Warsztaty trwają od 11.05.2019 do 16.05.2019 r.  - 20 godzin nauki!

*Zapis obowiązuje na cały cykl!

Terminy i szczegóły płatności otrzymasz mailem.

Wymagania wobec uczestników:

• Znajomość obsługi komputera, otwartość na naukę. Mile widziane podstawy grafiki.

W czasie zajęć poznamy zasady:
•  modelowania obiektów 3D (głowa, postać, samochód, mieszkanie, krajobraz, ocean itp.)
•  teksturowania obiektów
•  animacji 3D
•  tworzenia gier 3D i kodowania w Pythonie
Nauczymy się również przygotowania pliku trójwymiarowej grafiki dla drukarki 3D.


Zajęcia odbywają się w dniach:

10 maja - godz. 18:00-21:00

11 maja - godz. 17:00-21:00

12 maja - godz. 17:00-21:00

14 maja - godz. 18:00-21:00

15 maja - godz. 18:00-21:00

16 maja - godz. 18:00-21:00

*Zapis obowiązuje na cały cykl, nie ma możliwości rezygnacji w trakcie jego realizacji. 


Warsztaty są częścią programu pracowni Kultura Ubioru. Cykl Kultura Ubioru powstał z myślą o miłośnikach mody i eksperymentów z igłą i nitką w roli głównej. Uczestnicy będą rozwijać umiejętności z zakresu szycia, projektowania ubrań oraz wyrobu ozdób i dodatków.


Wszystkie prace powstałe w ramach projektu "Trampolina do kultury" pozostają w  posiadania CRZ Krzywy Komin w celu ich prezentacji podczas wystawy finałowej. 

Projekt „Trampolina do kultury” dofinansowano ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury.

Cena:

DARMOWE

Miejsce wydarzenia:

CRZ Krzywy Komin

ZAPISZ SIĘ






* Pamiętaj, że każde pole w formularzu zgłoszeń powinno być uzupełnione.