Jeżeli chcesz zyskać większą pewność siebie i zdobyć autorytet wśród pracowników, współpracowników i osób na wyższych stanowiskach w hirarchi organizacji to te warsztaty są właśnie dla Ciebie!
Podczas warsztatu uczestnicy dowiedzą się jak zyskać pewność siebie w roli osoby zarządzającej lub osoby aspirującej do stanowiska zarządzającego i jak ją wzmocnić, aby zdobyć autorytet wśród pracowników, współpracowników i osób na wyższych stanowiskach w hierarchii organizacji.
Na bazie ćwiczeń i nowych umiejętności będą potrafili delegować zadania i skutecznie je egzekwować, radzić sobie w sytuacjach kryzysowych i czerpać satysfakcję z pełnionej funkcji.
Warsztat ma charakter interaktywny z wykorzystaniem narzędzi coachingowych i pracy ze sobą.
Każdy z uczestników będzie miał możliwość wyniesienia ze szkolenia wiedzy odpowiedniej dla siebie i wykorzystać ją zgodnie ze swoim potencjałem i naturalnymi predyspozycjami.
Dla kogo:
- kadry zarządzającej
- osób na stanowiskach kierowniczych na każdym szczeblu
- liderów zarządzających zespołami projektowymi
Ogólny zakres tematyczny:
- Czym jest pewność siebie i jaka jest jej wartość dla mnie?
- Jak delegować zadania?
- Jak egzekwować rozdzielone zadania?
- Jak efektywnie się komunikować, dopasowując się do rozmówcy i tego, co chcę osiągnąć?
- Jak zdobyć autorytet i uznanie kolegów i przełożonych?
- Co oznacza być dobrym liderem?
- Jak radzić sobie w sytuacjach konfliktowych?
- Jak budować zaangażowanie w zespole?
- Jak pracować z emocjami, przekonaniami w różnych sytuacjach
- Narzędzia do pracy nad pewnością siebie