BLENDER - STWORZENIE GRY KOMPUTEROWEJ

07-21.10.2019, 18:00-21:00

Celem warsztatów jest zdobycie pełnej wiedzy o potencjale i sposobach pracy w programie Blender, który jest bezpłatnym i open source programem do kreacji gier komputerowych 3D. Program Blender zapewnia on w pełni narzędzia do modelowania, animowania, symulacji, renderowania, kompozytowania i animowania, a nawet do edycji video i tworzenia interaktywnych gier. Uczestnik warsztatów otrzyma fundamentalną wiedzę potrzebną do rozpoczęcia profesjonalnej pracy w Blenderze w aspekcie tworzenia prostych gier komputerowych.

Cel kształcenia:
Szkolenie przeznaczone jest dla osób rozpoczynających  i chcących wykroczyć poza podstawy swojej przygody z modelowaniem i grami 3D. Uczymy praktycznego wykorzystania poszczególnych funkcji programu, aby sprawnie tworzyć obiekty otaczającego nas świata i wykorzystać je w grach w wirtualnej przestrzeni. Szkolenie przekazuje wiedzę w sposób bardzo uporządkowany. Uczymy zawsze na najnowszej wersji. Oprogramowanie jest całkowicie bezpłatne, co zwiększa jego atrakcyjność.

Warsztaty to 9  godzin nauki!

*Zapis obowiązuje na cały cykl!

Terminy i szczegóły płatności otrzymasz mailem.

Wymagania wobec uczestników:

• Znajomość obsługi komputera, otwartość na naukę. Mile widziane podstawy grafiki.

Treści szkolenia:

  1. labirynt
  2. shooting game
  3. ball game

Terminy zajęć: PONIEDZIAŁKI, godz. 18:00 - 21:00 ⇦

Zajęcia odbywają się w dniach:

  •  7 października
  • 14 października
  • 21 października

*Zapis obowiązuje na cały cykl, nie ma możliwości rezygnacji w trakcie jego realizacji. 


Prowadzący: Mirosław Rajkowski

Mgr historii sztuki, artysta i instruktor multimediów – prowadzi szkolenia dla dorosłych z technik filmowych i grafiki 3D od kilku lat m.in. w Otwartych Pracowniach Plastycznych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu.

Cena:

400 zł

Ilość miejsc:

15

Miejsce wydarzenia:

CRZ Krzywy Komin

ZAPISY ZAMKNIĘTE